Seizoen 2017-2018

Nieuws en foto's van andere seizoenen.

Het gebruik van foto's van Karateclub Brugge is enkel toegestaan mits schriftelijke toestemming van de club. Voor meer info, contacteer info@karateclubbrugge.be.

26/06/2018 Laatste training van het seizoen

Een specialleke van sensei Danny om het seizoen 2017-2018 bij de volwassenen af te sluiten: messen en stokken, blauwe plekken en gekneusde gewrichten. En nu 2 maanden recupereren.

Goede vakantie!

24/06/2018 Laatste jeugdtraining

Zondag 24 juni was de laatste jeugdtraining van het seizoen. Sensei Danny had een heus hindernissenparcours gebouwd om voor de gelegenheid de training gezamelijk - kinderen en volwassenen - te starten.

17/06/2018 Bevorderingsexamen jeugd

Gespannen zenuwen vandaag, maar iedereen zette zijn beste voetje voor om toch maar die nieuwe graad te behalen. Na grondig onderzoek door de jury werden alle kandidaten bevorderd, zij het hier en daar met een kritische bemerking van de sensei.

Proficiat aan allen!

15/05/2018 Bevorderingsexamen volwassenen

De 15 kandidaten werden grondig geëvalueerd op kihon, kata en kumite vaardigheden die bij hun nieuwe graad horen. En allemaal hebben ze dit op een voor de jury aanvaardbare wijze doorstaan. Proficiat aan allen!

27/04/2018 Korte weergave van onze eerste jeugdtraining op dinsdagavond

18/03/2018 Extra jeugdtrainingen op komst

08/03/2018 Gluren bij de buren 2

Op donderdag 08 maart hebben we weer onze onderburen van Ju Jitsu Brugge van Pol Willems op bezoek gehad We hebben er weer kunnen genieten van een prachtige sessie onder het professioneel toezicht van Tom De Gersem sensei. Het was weer super.

30/01/2018 Gluren bij de buren 2

Vanavond ging KCB voor de 2de keer op bezoek bij de Ju-Jitsu onderburen om een training te volgen onder leiding van Pol Sensei. Heel wat volk in het kleine zaaltje en genieten van een mooie training.

18/01/2018 Stage met Jos Robert (Ronin Combat System)

De praktische self-defense toepassing van karate technieken. Dat is het thema van het Ronan Combat System, dat opnieuw gebracht werd door Jos Robert. Deze stage stond open voor alle stijlen, graden en leeftijden. We mochten karateka's verwelkomen van o.a. Oostende en onze buren uit Oostkamp.

13/01/2018 Nieuwe flyer

De club heeft een nieuwe flyer. Je kan hem hier downloaden.

19/12/2017 Bevorderingsexamen volwassenen

9 kandidaten leverden na een intensief examenprogramma een voor de jury (sensei Marco, Tom en Danny) bevredigend resultaat af en slaagden in een hogere kyu graad. Proficiat aan Vaughn Bayley, Marwan Alobidy, Evi Desmet, Marieke Samyn, Hyna Debusschere, Siemon Swimberghe, Melikidze Avtandil (Otto ), Lara Huys en Robin Capelle.

26/11/2017 Katawedstrijd Oostkamp

Op 26 november had de jaarlijkse katawedstrijd bij onze buren in Oostkamp plaats. Er deden deze keer ook drie leden van onze club mee: Sander, Noah en Marco. Marco haalde een verdienstelijke derde plaats en ook Sander en Noah geraakten - tot eigen verbazing - een aantal rondes ver. Proficiat allemaal. Volgend jaar met nog meer en nog beter...

22/10/2017 - Nieuw educatief materiaal

Trainingspads!

21/10/2017 - Onze nieuwe clubsite staat online!

14/10/2017 - Provinciale VKF stage Oost-Vlaanderen

Een zeer geslaagde stage met meer dan 200 deelnemers, waaronder 8 leden van onze club. (Op de foto hieronder met VKA voorzitter François Demesmaeker)

05/09/2017 - Kick-off seizoen voor de +14j

Dinsdag 5 september zijn ook de volwassenen (+14j) gestart met de eerste training onder leiding van Sensei Tom (met dank aan Sensei Danny voor het nemen van de foto).

Ook interesse? Meer info over aansluiten en trainingen vind je hier.

03/09/2017 - Kickoff seizoen 2017-2018

Met 86 enthousiaste karateka's en karateka's in spé is het nieuwe seizoen vandaag, zondag 3 september, gestart voor de jeugd. De volwassenen (+14j) starten aanstaande dinsdag om 20.00 u. Ook interesse? Meer info over aansluiten en trainingen vind je hier.