Het lidboekje

Als lid van Karate Club Brugge ben je lid van een erkende karatefederatie, Karate Vlaanderen (het voormalige Vlaamse Karate Federatie). De volledige hiërarchie van organisaties waartoe onze club behoort kan je terugvinden in de pagina over onze club.

Het lidboekje geeft aan dat je lid bent van onze club en aangesloten bij Karate Vlaanderen. Ook de behaalde graden en de datum waarop deze behaald werden, worden erin opgenomen. Deze info wordt ook steeds doorgegeven aan Karate Vlaanderen. Ook stages kunnen in het boekje genoteerd worden door de organisator van de stage.

Het boekje is in principe voor het leven. Zorg er dus goed voor.

De indeling van het boekje is als volgt:

• jouw informatie (zie afbeelding hieronder): naam, vergunningsnummer, clubnummer, eventuele transfers tussen clubs. Belangrijk is een foto van jezelf toe te voegen en het boekje te ondertekenen

• behaalde graden (na een bevorderingsexamen) - dit wordt ingevuld door de examencommissie. Examens tot 1ste kyu worden in de club afgelegd, vanaf 1ste dan gebeurt dit voor de Karate Vlaanderen examencommissie

• een apart kaartje voor de verzekeringsperiode. Dit wordt jaarslijks hernieuwd, na betaling van het lidgeld. Je krijgt dan gewoon een nieuw kaartje. Onderteken het kaartje en laat het steeds in je boekje zitten.

Voor de gewone trainingen heb je het boekje niet nodig, maar zorg dat je het zeker bij je hebt

• wanneer je deelneemt aan een bevorderingsexamen

• wanneer je deelneemt aan een stage

• wanneer je deelneemt aan een tornooi