Corona maatregelen

Omwille van het corona virus zijn we genoodzaakt om een aantal maatregelen te nemen om de trainingen op een veilige manier te laten verlopen en om aan een aantal verplichtingen te voldoen. Gelieve deze maatregelen te respecteren.

Bij vragen of opmerkingen kan je ons steeds contacteren.

Laatste update: 12/10/2020.

Trainingen

• kom niet trainen wanneer je je niet goed voelt en respecteer de algemene corona regels (zie de 6 gouden regels)

• iedereen die ouder is dan 12 jaar traint met mondkapje