Externe stages

Regelmatig worden er stages georganiseerd door verschillende organisaties en clubs. In de club kalender zijn de belangrijkste stages terug te vinden. Een volledig overzicht van stages is te vinden op de Karate Vlaanderen site.

Om onze leden maximaal de kans te geven om deel te nemen, is er een WhatsApp groep aangemaakt (laat iets weten aan één van de trainers als je hier deel van wil uitmaken) en wordt voor een aantal stages volgende organisatie opgezet:

• aanmaken van een Doodle waarop je kan inschrijven wanneer je mee gaat naar een stage (dus effectief gaat, en niet zomaar geïnteresseerd bent). In de "plaats een reactie" onderaan de Doodle kan ja aangeven of je met de auto komt en hoeveel plaatsen er nog vrij zijn. Ook alle praktische info m.b.t. de stage zal in de Doodle vermeld worden

• gezamelijk vertrek vanuit Sport Vlaanderen op het afgesproken uur

Vergeet niet om je karate-gi en gordel, vergunning, drank, lunch & snack (voor langere stages) mee te nemen! Ook een vest voor tijdens de pauze kan welkom zijn als het wat kouder is.